Dyrekcja Willi "Słoneczna Plaża" będzie Państwu bardzo wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć
zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.
- Pokój w Willi wynajmowany jest na doby.
- Doba trwa od godziny 15.00 w dniu przyjazdu do godziny 11.30 w dniu wyjazdu.
- Płatność za pobyt w Willi uiszczana jest przed lub przy meldowaniu
- Jeśli gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, ze pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Zatrzymanie pokoju po godzinie 15.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku gdy Gość opuści pokój
do godziny 18.00,zostanie naliczona opłata za nie mniej niż za pół doby. - Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do
godziny 8.00 w którym upływa termin najmu pokoju. - Willa uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
- Gość Willi nie może przekazywać pokoju innym osobom, także w czasie wynajmu.
- Osoby niezameldowane w Willi mogą przebywać w pokoju w godzinach 7.00–19.00. W przypadku powstania
jakiejkolwiek szkody bądź krzywdy w czasie pobytu w pokoju osoby niezameldowanej, Hotel nie ponosi
odpowiedzialności. Pracownicy, dyrekcja bądź inne upoważnione osoby mogą podjąć odpowiednie kroki w celu
uniknięcia bądź zwiększenia szkody. - Willa może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy,
wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie dotyczącą gości, pracowników hotelu lub
innych osób w nim przebywających, albo też w inny sposób zakłócił spokój w hotelu. - Willa świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług
prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję. - W Willi obowiązuje całkowity zakaz palenia, za nieprzestrzeganie zakazu hotel obciąży Gości karą w wysokości
400 PLN. - Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- Willa nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności,
innych rzeczy i przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną. - Willa nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
- Gość Willi ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów.
wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. - Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz pozostawić w recepcji.
- Willa zastrzega sobie prawo kontrolnego wejścia do pokoju, w przypadku gdy od 24 godzin nie można nawiązać
kontaktu z Gościem. Do pokoju ma prawo wówczas wejść pracownik służby pięter w obecności drugiej osoby. - W Willi obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00. W godzinach ciszy nocnej osoby
korzystające z usług hotelu mają obowiązek zachowywać się tak, aby nie zakłócać spokoju innych gości. - Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek
elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego. Nie dotyczy to
ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych. - Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na
adres wskazany przez gościa. W przypadku braku zgody w tym zakresie, hotel przechowuje te przedmioty przez 3
miesiące. - Gość Willi ma prawo, za dodatkową opłatą, do zamieszkiwania w pokoju hotelowym ze zwierzęciem.
- Zabronione jest wprowadzanie na teren obiektu zwierząt mogących stworzyć zagrożenie dla życia lub zdrowia
ludzkiego, w szczególności zwierząt jadowitych. - Gość ponosi wszelką odpowiedzialność finansową i prawną za szkody wyrządzone przez zwierzę przebywające na
terenie Willi - Właściciele psów i innych zwierząt są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez nich na terenie
hotelu jak i w jego otoczeniu. - Willa ma prawo przerwać świadczenie usługi noclegowej, która została już opłacona w przypadku gdy Gość hotelowy
zakłóca porządek. Przerwanie pobytu gościa w takim przypadku nie stanowi podstawy do zwrotu należności
wpłaconej za pobyt. - Willa może odmówić zameldowania osobom niepełnoletnim.